ITIL FARKINDALIK EĞİTİMİ

ITIL FARKINDALIK EĞİTİMİ
4 Kasım 2014 Salı 10:00-16:00
TBD İstanbul Şubesi Eğitim Salonu

Eğitimin Tanımı
Eğitim ITIL ile ilgili tüm modülleri kapsayacak şekilde genel bir bakış açısı sunmaktadır. Katılımcı, bu eğitimi aldıktan sonra daha detaylı diğer eğitimlerin kendisi için uygun olup olmadığına karar verebilir.

Kimler Katılmalı
ITIL ile ilgili genel anlamda fikir sahibi olmak ve genel bir bakış açısı kazanmak isteyen
BT Yönetiminde rol alan kişiler
BT işletim ekipleri
BT danışmanları
Proje Yöneticileri
Süreç Danışmanları

Eğitimin Amacı
Eğitimin amacı ITIL ve BT Hizmet yönetimi hakkında genel bir bakış açısı sunmaktır. Servis döngüsünün tüm modülleri ile ilgili tanıtım seviyesinde bilgi sunulması amaçlanmaktadır.

Eğitimin Süresi
Eğitimin süresi 1 gündür.

Ön Koşulları
Eğitim için herhangi bir önkoşul mevcut değildir.

Eğitimin Ajandası
BT Servis Yönetimi Kavramı Nedir? Müşteri ve servis odaklı çalışmak ne anlama geliyor?
ITIL Nedir? ITIL Tarihçesi.
Servis döngüsü yapısının tanıtılması
Servis Strateji modülünün tanımı, amaçları ve işe kattığı değer
Servis Tasarım modülünün tanıtımı, amaçları ve işe kattığı değer
Servis Geçiş modülünün tanıtımı, amaçları ve işe kattığı değer
Servis İşletim modülünün tanıtımı, amaçları ve işe kattığı değer
Sürekli iyileşme modülünün tanıtımı, amaçları ve işe kattığı değer
ITIL’in COBIT ve ISO 20000 ile ilişkileri

Eğitim Materyalleri
Eğitim materyalleri Türkçe olarak sunulmaktadır.

Katılım
Katılımcı sayısı sınırlı olduğundan önceden kayıt yaptırmak gerekmektedir.
Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

Üye Katılım Bağış Bedeli 50 TL, Üye dışında Katılım Bağış Bedeli 100 TL

Ödeme İçin Hesap Bilgileri
Hesap Adı: Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi
Türkiye İş Bankası Hasanpaşa Şubesi 1166 – 0343544
IBAN No: TR180006400000111660343544

Başvuru ve Eğitim Yeri
TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 e-posta: [email protected]
Adres: Caferağa Mahallesi Gn. Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul

Turkiye Bilisim Dernegi Uyelik Kosullari
Uyelik Basvuru Formu, İki adet resim, 60 TL yillik uyelik bedeli

EĞİTMEN HAKKINDA

Tansel Kıyıcı 1966’da İstanbul’da doğdu. 1983 yılında Beşiktaş Atatürk Lisesi’nden mezun oldu. 1987’de Istanbul Teknik Üniversitesi’nden Elektronik ve Haberleşme Mühendisi derecesi, 1990’da Boğaziçi Üniversitesi’nden Elektrik-Elektronik Yüksek Mühendisi derecesini aldı. Tansel Kıyıcı kariyerine 1990’da STFA Savronik Savunma Elektroniği şirketinde başladı. Genel Kurmay’da askerlik görevini bitirdikten sonra, Yapı Kredi Bankası Bilgi İşlem Şirketi Bilpa’da Telekomünikasyon Teknik Destek Müdürü olarak çalıştı. 1996 yılında Çukurova grubunun Uydu Servisleri şirketi Verinet’e katıldı. 1997’de dünyanın en büyük Network’üne sahip SITA şirketine Operasyon Müdürü olarak atandı ve aynı grupta yer alan Equant’ta (şimdiki adıyla Orange Business Services) 2000 – 2003 yılları arasında Müşteri Servisleri Müdürü olarak çalıştı. Bu süreçte Türkiye’de THY, yurtdışında Ürdün HavaYolları gibi şirketlerin sorumluluğunu yüklendi. Bundan sonra Borusan Telekom’a (şimdiki adıyla Vodafone Net) katıldı ve çeşitli yönetim pozisyonlarında çalıştı. Borusan Telekom’da uluslararası müşteri yönetimi deneyimini başarı ile uyguladığı Müşteri ilişkileri Müdürü pozisyonunda görev aldıktan sonra, Operasyon Müdürü olarak atandı. 2008 yılında ise Müşteri Operasyonları, Network ve IT’den sorumlu Operasyon Genel Müdür Yardımcısı ünvanını aldı. Borusan Telekom’daki profesyonel kariyeri boyunca 6 Sigma Uzman Yeşil Kuşak ve Siyah Kuşak projelerinde çeşitli roller aldı. Katıldığı projelerden birinde ise Borusan Telekom’da ITIL süreçlerinin uygulanmasında Proje Sponsor’u olarak yer alırken aynı zamanda Süreç Sahibi olarak projenin hayata geçirildikten sonraki sürecinde de tüm süreçlerin ITIL uyumlu hale gelmesi için çalışmalarına devam etti. Borusan Telekom’dan 2009 Aralık ayında ayrıldıktan sonra Aneltech’e katıldı. Aneltech’te ilk görevi Uygulama ve Servisler İş Birimi’nin sürdürülebilir karlılığı yakalamasıydı. Aneltech’te Servis Operasyonları ve Projeler’den sorumlu olarak görevi ise tüm ulusal ve uluslararası projelerin zamanında ve bütçesi dahilinde tamamlanmasıydı. 2011 Aralık ayında Aneltech’teki görevinden ayrılan Tansel Kıyıcı Yönetici Ortak ve Danışman olarak ProcessPark kadrosuna katıldı. ProcessPark’taki ilk önemli görevi ProcessPark’ı akredite Eğitim Merkezi ve Sınav Merkezi haline getirmekti. Kıyıcı, Cobit 5 konusunda Türkiye’de akredite olmuş ilk ve tek eğitimci olarak, ProcessPark’taki görevine kıdemli danışman ve COBIT/ITIL eğitmeni olarak devam etmektedir.

Önceki Türkiye Bilişim Derneğinin düzenlediği 16. Bilimkurgu Öykü Yarışmasında Birinci Gelen Öykü “Suçların En Büyüğü”
Sonraki 2014 Değerlendirme Raporu