Afet Yönetimi ve İş Sürekliliği

AFET YÖNETİMİ VE İŞ SÜREKLİLİĞİ

26 Mayis 2011 Perşembe 10:00 – 17:00

TBD Istanbul Subesi / Kadikoy

Amaç

Arabanızı, işyerinizi, evinizi sigortayla güvence altına aldınız. Peki işinizi, şirketinizin ismini güvence altına aldınız mı? İş Sürekliliği gerçek anlamda işinizin devamının güvencesidir ve yönetilmesi gerekir.  Bu eğitimle sizin bu süreci yönetmeniz için gerekli olan temel bilgiler aktarılacaktır.

 

Kimler Katılmalı

Şirket iş sürekliliği koordinatorleri, sistem yöneticileri, bilgi güvenliği yöneticileri, proje yönetecileri, afet yönetimi ve iş sürekliliği konusunda bilgi eksikliği hisseden ve kendini geliştirmek isteyen her kademeden şirket çalışanları, yöneticiler ve  bilişimciler.

 

PROGRAM İÇERİĞİ

 

ACİL DURUM PLANLAMASINDAKİ ADIMLAR

Serdar Günizi – Citibank’ta Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesi Bireysel Teknoloji Platform bölümünden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

 

ACİL DURUMLARIN İŞ’E ETKİSİ

Dündar Şahin – AKUT Arama Kurtarma Derneği, Eğitim ve Danışmanlık Hiz.

 

  • Acil Durum Nedir
  • Acil Durum Yönetim Sistemi’ne İhtiyaç Duyulan Haller nelerdir
  • Acil Durum sırası ve sonrasında İş ve Operasyon Devamlılığı
  • Acil Durumun İş’e Olan Etkileri
  • Çerçeve olarak İş Devamlılığı ve Acil Durum Yönetimi
  1. Acil Durumun İnsan Kaynağına olan etkileri
  2. Dağıtım Kanallarına Olan Etkileri
  3. Faaliyetlere Olan Etkileri
  4. Rekabet ve Piyasaya olan Etkileri
  5. İtibar Üzerindeki Etkileri

 

BS 25999 İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ STANDARTLARI  

Erhan Yazıcı – Karya Bilişim, BT Danışmanı

 

  • 25999 Standartı nedir?
  • 25999 Standartı nasıl uygulanır?

 

İŞ ETKİ ANALİZİ KAVRAMLAR, TEKNİKLER VE UYGULAMALAR

Ali Dinçkan – BTYÖN Danışmanlık – CISA, ISO 27001 LA, CEH, CCNP, ITIL v3 Certified

 

  • İş etki analizi nedir? Ne işe yarar?
  • İş etki analizinde kullanılan temel kavramlar
  • İş etki analizi gerçekleştirme yöntemleri
  • Edinilen bilgilerin iş sürekliliği yönetiminde nasıl kullanılacağı
  • Örnek firma üzerinden iş etki analizi gerçekleştirme

 

İŞ SÜREKLİLİĞİ TATBİKATLARI VE TATBİKAT BAŞARI FAKTÖRLERİ

Fatih Koç – BTYÖN Danışmanlık,  Yönetici Ortak/ Kıdemli Danışman

 

  • İş sürekliliği tatbikat kavramı ve çeşitleri
  • İş sürekliliği planlamasında tatbikatların yeri
  • Tatbikat ön hazırlığı
  • Tatbikat gerçekleme ve ölçümler
  • Tatbikat sonrası değerlendirmeler

 

Katilim

Kesin kayit icin banka dekontunun tarafimiza gonderilmesi gerekmektedir. Seminer notlari ve program sonunda katilim sertifikasi sunulmaktadir. Onceden kayit olmak gerekmektedir. TBD Istanbul gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme, programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

 

TBD Uyesi ve öğrenci  katilim bedeli 40 TL,  TBD Uyeleri disinda katilim bagis bedeli 80 TL  

Odemeleri icin hesap no: Turkiye Is Bankasi Hasanpasa Subesi

IBAN No: TR180006400000111660343544

 

Katilimcilara VIPRE Antivirus 90 gunluk surum hediye edilecektir.

 

Basvuru

TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 E-posta: [email protected]

Adres: Kurbagalidere Cad. Ali Ruhi Sok. No:2 Kat: 3 Hasanpasa, Kadikoy

 

Turkiye Bilisim Dernegi Uyelik Kosullari

Uyelik Basvuru Formu, Uc adet resim, 60 TL yillik uyelik bedeli

 

 

EĞİTMENLERİN ÖZGEÇMİŞİ

 

SERDAR GÜNİZİ – Citibank’ta Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesi Bireysel Teknoloji Platform bölümünden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Boğaziçi Üniversitesi’den 1991 yılında mezun olan Günizi, Sabancı Üniversitesinden İşletme Yüksek lisans derecesi almıştır. 1968 doğumlu Günizi, Citibank’ta Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesi Bireysel Teknoloji Platform bölümünden sorumlu, Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini yürütmekte ve Sabancı Üniversitesi MBA Danışma Kurulu ve TBD İstanbul Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.

 

DÜNDAR ŞAHİN – AKUT Arama Kurtarma Derneği, Eğitim ve Danışmanlık Hiz.

Dündar Şahin 1976’da Adana’da doğdu. 1995 yılında İ.Ü SBF Kamu Yönetimi Bölümüne girdi. 1997 yılında AKUT Arama Kurtarma Derneği üyesi oldu. 2000 yılında ABD’ye gitti; New Hamsphire Eyaletinde SOLO Wilderness Medicine School ve Kuzey Amerika Kurtarma Enstitüsünde eğitmen ve danışman olarak çalıştı. 2004 yılında Azerbaycan’da BTC projesinde BP-AIOC ortaklığında Acil Durum Koordinatörü olarak çalıştı. 2004 yılında İran Bam depreminde ekip lideri olarak BM INSARAG ve OCHA’da görev yaptı. 2005 yılında Türkiye’ye döndü. Dünya Bankası, SAI, Levi Strauss, IFC, Dupont gibi uluslararası kurumlara Acil Durum Yönetimi ve Afet Planlamaları konusunda danışmanlık yaptı.  BSCI, ISA International Sociology Association, BCI Business Continuity Institute ve BM INSARAG Uluslararası Arama Kurtarma Üst Danışma kurulu üyeliğinde bulunan Dündar Şahin, halen AKUT Arama Kurtarma Derneği üyesi ve Derneğin eğitim ve danışmanlık hizmetlerini yönetiyor.

 

Ali DİNÇKAN – CISA, ISO 27001 LA, CEH, CCNP, ITIL v3 Certified

2001 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2001-2003 yılları arasında özel sektörde yedekleme, depolama ve felaketten kurtarma konuları üzerine teknik danışmanlık yaptı. 2006 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği yüksek lisans programından mezun oldu. 2003-2011 yılları arasında TÜBİTAK UEKAE’de iş sürekliliği ve bilgi güvenliği alanlarında çalıştı. 2011 yılında BTYÖN Danışmanlık firmasında kıdemli danışman ve yönetici ortak pozisyonunda çalışmaya başladı. Başlıca uzmanlık alanları iş sürekliliği yönetimi, bilgi güvenliği yönetim sistemi kurulumu, bilgi sistemleri güvenlik değerlendirmeleri, güvenli sistem tasarımları, COBIT uygulama ve ITIL süreç danışmanlığıdır. Ali DİNÇKAN’ın iş sürekliliği konusunda Ulusal Bilgi Güvenliği Kapısı’nda yayınlanmış 1 adet kılavuzu ve 5 adet makalesi bulunmaktadır.

 

FATİH KOÇ –  BTYÖN Danışmanlık,  Yönetici Ortak/ Kıdemli Danışman

1999-2001 yılları arasında İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığında asistan öğrenci, 2002-2004 arasında PANA Teknik Araştırma ve Elektronik Güvenlik Sistemleri’nde Proje Lideri, 2004-2011 arasında TÜBİTAK BİLGEM de Uzman araştırmacı olarak görev aldı. Halen BTYÖN Danışmanlık bünyesinde yönetici ortak/ kıdemli danışman görevine devam etmektedir. Fatih KOÇ İş sürekliliği yönetimi, bilgi güvenliği yönetimi, bilgi teknolojileri güvenliği, güvenli sistem tasarımı ve testleri, BT yönetişimi, iş süreçleri yönetimi (BPM) konularında eğitimler vermekte ve bu konularda danışmanlık ve denetim hizmetlerini yürütmektedir. Eğitmen, İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümünden lisans, GYTE Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden yüksek lisans derecelerini aldı. Halen GYTE Bilgisayar Mühendisliğinde doktora çalışmalarına devam etmektedir.

Önceki 24, 30 Mayıs 2011 Bilişim Kentleri ve Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü
Sonraki PATENT TESCİLİ VE PATENTİN ÖNEMİ EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ