VOIP TEKNOLOJİLERİ VE IP SANTRAL UYGULAMALARI

VOIP TEKNOLOJİLERİ VE IP SANTRAL UYGULAMALARI

29 Temmuz 2015 Çarşamba, Saat 10:30-17:00

TBD İstanbul Şubesi Eğitim Salonu 

 

Katılımcı Profili

Orta ve üst düzey bilgi işlem uzmanları, VOIP Teknolojilerini kullanarak çözüm sunanlar.
Eğitim İçeriği

  • VOIP Nedir?
  • Uygulama Alanları
  • VOIP Kalitesini Arttırmanın Yöntemleri
  • Örnek Çözümler
  • Kullanılabilir Uç donanımlar

Katılım

Katılımcı sayısı sınırlı olduğundan önceden kayıt yaptırmak gerekmektedir.

Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

 

TBD Üyesi (aidat borcu olmayan) katılım bedeli 40 TL,  TBD Üyeleri dışında katılım bedeli 80 TL

 

Ödemeler İçin Banka Hesap Bilgileri

Hesap Adı: Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi

Türkiye İş Bankası Hasanpaşa Şubesi 1166 – 0343544

IBAN No: TR180006400000111660343544

 

Başvuru

TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 e-posta: [email protected]

Adres: Caferağa Mahallesi  Gn. Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul

 

Eğitmenin Özgeçmişi
Ayhan Satman – VOIP Çözümleri ve Asterisk IP Santral Uzmanı

Orta öğretimini Şişli Teknik Lisesinde, Önlisans Eğitimin istanbul Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde tamamladı. İş hayatına Türkiye’ nin ilk internet servis sağlayıcılarından olan e-kolay.net te başladı. Daha sonra Turkcell ve Telsim de kurumsal satış yöneticiliği görevlerinde bulundu. 2006 yılında Türkye’ nin ilk yerli IP santral markası olan CWIZ operasyonuna dahil oldu. Sonraki 10 senede farklı firmalarda  VOIP ve IP Santral çözümleri konusunda proje ve Teknik Destek konularında görev aldı.

Önceki VOIP TEKNOLOJİLERİ VE IP SANTRAL UYGULAMALARI
Sonraki TÜBİTAK BİLGEM YAZILIM TEST VE KALİTE DEĞERLENDİRME LABORATUVARI FARKINDALIK EĞİTİMİ