ONLINE ORTAMLARDA MÜŞTERİ BULMA TEKNİKLERİ

7 Ekim 2017 Cumartesi, Saat 10:00-17:00
TBD İstanbul Şubesi Eğitim Salonu/Kadıköy

Amaç:
Bütün dünyanın gerçeği “İnternet”. Müşteriler, arama motorlarında, sosyal ağlarda, internet sitelerinde dolaşıyorlar. Onlara ulaşmanın yöntemleri ve müşteri yapmanın teknikleri anlatılacaktır.

Eğitimi İçeriği

  • Strateji Oluşturma
  • Online Marka ve Online İtibar Yönetimi Strateji ve Teknikleri
  • Online ürün ve firma rekabet stratejisi
  • e-pazaryerleri
  • Hedef pazarlara yönelik stratejiler
  • Dijital Pazarlama Yöntemleri
  • Alert mekanızmalarını kullanma
  • Google ve sosyal ağ reklamcılığı

Katılım
Katılımcı sayısı sınırlı olduğundan önceden kayıt yaptırmak gerekmektedir.
Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

Başvuru – Eğitim Yeri
Kayıt için formu doldurunuz.

Caferağa Mahallesi  Gn. Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul Tel: 0216 337 70 41 e-posta: [email protected]

Türkiye Bilişim Derneği Üyelik Koşulları
Üyelik Başvuru Formu, fotoğraf, 120 TL yıllık üyelik bedeli

Eğitmen
Yusuf Andiç, 28.08.1978 tarihinde Hatay’da doğdu. İlk orta ve lise eğitimini Hatay’da tamamladı. Lisans eğitimini Kimya alanında yaptı. Pedagojik formasyon eğitimi ile öğretmende oldu ancak öğretmenlik yapmadan özel sektöre girişimci olarak girdi.

İnternetle 1996 yılında tanıştı. İnternete olan düşkünlüğü nedeniyle tüm yaşamı onla şekillendi. 2001 yılında İnternet Kurulu’na girdi. Burada birçok çalışma grubunda yer aldı ve Türkiye İnternetine yön veren insanların arasında bulundu.

2001 yılında Bilgi Üniversitesinin talebi üzerine Google SEO ile tanıştı. Türkiye’nin ilk arama motoru optimizasyonu ve online itibar yönetimi çalışmalarında bulundu. Firmaların Google aramalarında ilk sıralarda çıkmasını sağlayarak yeni müşteriler kazanmasına öncülük etti. 2004 yılında kurduğu firma ile özel yürüttüğü çalışmaları kurumsallaştırarak Dijital Medya Ajansı kurdu. 17 yıldır SEO, SEM ve SMM alanlarında bir çok kişinin sektöre kazandırılmasını sağladı.

İş dünyasının temsil edildiği dünyanın en büyük ticaret odası İTO seçimlerine girdi ve kazanarak 19. Dönem Meclis Üyesi olarak göreve başladı. 2017 yılında Dijital Medya Ajanslarının bir araya getirilmesi için çalışmalara başladı. 2017 yılında Dijital Medya Ajanslarının meslek olarak kabul edilmesi “Nace Kodu” almasını sağlayan Mecliste karar vericiler arasında yer aldı.

Halen, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya alanlarında Türkiye’nin öncü Otomotiv, İnşaat ve Sanayi firmalarına hizmet veren Geleceğimiz Medya ve Teknoloji Ajansı’nın (GeMEDYA) başkanlığını yürütüyor.

Önceki YAZILIM ÜRÜN/HİZMET SATIŞ TEKNİKLERİ
Sonraki BİLİŞİMDE EKİP VE İŞ YÖNETİMİ