Sosyal Ağlarda Tanıtım, Pazarlama ve Sosyal Ağ Yönetimi
SOSYAL AĞLARDA TANITIM, PAZARLAMA VE SOSYAL AĞ YÖNETİMİ
3 Mayis 2011 Salı 10:00 – 17:00
TBD İstanbul Şubesi / Kadıköy
Amaç
Facebook 700 milyon nüfusuyla Çin’den sonra dünyanın en büyük ikinci ülkesi olmakla birlikte dünyadaki ticareti, eğlenceyi, sosyal yaşamı, sivil toplum kuruluşların yapısını değiştirmeye başladı. Sosyal ağlarda olmak artık kaçınılmaz olduğu gibi doğru stratejilerle sosyal ağlarda yer alınmadığı takdirde faydadan çok zarar görülmektedir. Amacımız farklı sektörlerden doğru örneklerle farkındalık ve beceri kazandırmaktır.
Kimler katılmalı
Pazarlama Uzmanları, Halkla İlişkiler Uzmanları, Kurumsal İletişim Uzmanları, STK Üyeleri, Kurumların Orta ve Üst Düzey Yöneticileri, Sosyal Medya Çalışanları, Web Site Sahipleri
PROGRAM İÇERİĞİ
10:00–11:15 Sosyal Medya’da Eğlence Pazarlaması
M.Yalçın Parmaksız – BeyazPerde.com, Pazarlama ve Satış Direktörü
- Marka bilinirliği mi, tık mı?
- Site içinde komünite nasıl sağlanır?
- Facebook fan sayfaları yoluyla pazarlama teknikleri
- Twitter ve friendfeed’in etkili kullanımı
11:20-12:30 Sosyal Medya; Dün, Bugün, Yarın
İsmail Hakkı Polat – Kadir Has Üniversitesi Yeni Medya Bölümü Öğretim Görevlisi
- Sosyal Medya nedir? Nerden gelip nereye gidiyor?
- Sosyal Medya’nın yarattığı kuşak farkı ve iletişim sorunları
- Sosyal Medya’nın Toplumsal, Kültürel, Ekonomik ve Siyasi etkileri
- Sosyal Medya ortamında fırsatlar, tehditler
- Sosyal Medya’nın geleceği
13:30-14:30 Günün Fırsatlarının Sosyal Ağlarda Tanıtımı ve Pazarlaması
İlker Üstüner – Randevual.com
14:30-15:30 Konum Bazlı Sosyal Ağlar (Geosocial Networking)
Orkut Murat Yılmaz – Nemedya Kurucu Ortağı ve Teknolojisti
Konum İmleme (Location Bookmarking)
Dünyadan ve Türkiye’den kullanım örnekleri
Konum Bazlı Sosyal Ağları Kullanan Uygulamalar
16:00-17:00 Sosyal Medya “da” ben!
Nasibe Sağır – Teknasoft, Proje Koordinatörü
Ssosyalleşmenin Tarihsel Evrimi
Sosyal Medyanın Kullanıcı Tarafından Değerlendirilmesi
Sosyal Medyanın Demografik Yapısı
17:00-17:30 Sivil Toplum Kuruluşlarında Sosyal Ağ Stratejileri
Levent Karadağ – TBD İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı
Katılım
Kesin kayıt için banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Seminer notları ve program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. Önceden kayıt olmak gerekmektedir. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
TBD Üyesi katılım bedeli 40 TL, TBD Üyeleri dışında katılım bağış bedeli 80 TL
Ödemeleri için hesap no: Türkiye İş Bankası Hasanpaşa Şubesi
IBAN No: TR180006400000111660343544
Katılımcılara VIPRE Antivirus 90 günlük sürüm hediye edilecektir.
Basvuru
TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 E-posta: [email protected]
Adres: Kurbagalidere Cad. Ali Ruhi Sok. No:2 Kat: 3 Hasanpasa, Kadikoy
Turkiye Bilisim Dernegi Uyelik Kosullari
Uyelik Basvuru Formu, Uc adet resim, 60 TL yillik uyelik bedeli
EĞİTMENLERİN ÖZGEÇMİŞİ
MEHMET YALÇIN PARMAKSIZ
Sakarya Üniversitesi’nden Elektrik – Elektronik Mühendisi ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nden MBA derecelerini aldı. Tetra A.Ş ve Otis’te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında çalıştıktan sonra Collezione’de CRM ve Pazar Araştırma Müdürlüğü yaptı. A&B İletişim’de IBM Türk, Boeing ve SunExpress gibi firmalara İletişim Danışmanlığı hizmeti verdi. Global Access/ Broadcast Grup’da İş Geliştirme Müdürü olarak online turizm alanında çalışmalarda bulundu. Turizm sektörüne özel B2B ve B2C Online Rezervasyon Sistemlerinin tasarlanmasını sağladı. Siberalem.com, idefix.com, evlilikmerkezi.com, itiraf.com gibi sitelerin bağlı olduğu EBİ A.Ş’de E-Pazarlama Koordinatörü olarak SEO, Google AdWords, Analytics ve Data Mining konularında çalışmalarda bulundu. Şu anda Türkiye’nin en büyük sinema sitelerinden BeyazPerde.com’da Pazarlama ve Satış Direktörü olarak çalışıyor. Sertifikalı Analytics, Google AdWords ve SEO uzmanı olan Yalçın Parmaksız, Sosyal Medya Pazarlama, SEO, AdWords ve Analytics teknikleri üzerine kafa yoruyor.
İLKER ÜSTÜNER
Liseyi Beşiktaş Atatük Anadolu Lisesi’nde okudu. Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden 1999’da mezun oldu ve aynı sene Citibank’ta Teknoloji departmanında çalışmaya başladı. Bu sırada Yediyepe Üniversitesi’nden E-commerce üzerine MBA tamamladı. Citibank kariyerinin ilk 4 senesi İstanbul’da (Teknoloji ve Stratejik Analiz departmanlarında) daha sonraki 6 senesi de Moskova’da geçti. Citibank’ta 10 seneyi tamamladığında Bütçe Planlama’dan sorumlu genel müdür yardımcısı iken Türkiye’ye dönmek ve kendi işini kurmak amacıyla bankadan ayrıldı. Eylül 2009’da RandevuAl.com’u kurarak ilk internet girişim projesini hayata geçirdi.
İSMAİL HAKKI POLAT
1989’da Ortadoğu Teknik Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan İsmail Hakkı Polat, 1989-2004 yılları arasında sırasıyla Siemens, Nortel-Netaş, Ericsson ve Turkcell gibi telekomünikasyon firmalarında yönetici olarak çalıştı. 2004 yılından bu yana Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Öğretim Görevlisi olarak “Yeni Medya” dersi veren Polat, üniversitede bu yıl öğretime başlayan Yeni Medya Bölümü’nün kuruluş çalışmalarında da aktif rol almıştır. Ayrıca, Doğan Holding, Merkez Yayın Grubu ve Ciner Medya Grubu gibi medya kuruluşlarının mobil iletişim ile ilgili birimlerinin kuruluş ve interaktif servislerinin geliştirilmesi aşamalarında yönetici ve danışman olarak görev yapmıştır. Yeni Medya konusundaki deneyim ve birikimini Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’nde düzenlenen ¨Yeni Medya Yayıncılığı¨ ve ¨Kurumlar için Yeni Medya¨ sertifika programlarıyla her kesimden katılımcılarla paylaşan Polat, haftalık Bloomberg Business Week Türkiye dergisinde de köşe yazıları yazmaktadır.
NASİBE SAĞIR
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünden 2007 yılında mezun oldu. Marmara üniversitesi İletişim Fakültesi Bilişim Ana Bilim Dalı Yüksek Lisansına devam ediyor. Son dönemde Teknasoft IT Servisleri ve Danışmanlık şirketinde 1 yıl kadar İş Geliştirme Uzmanı olarak çalıştı yine aynı firmada 2 aydır da Proje Koordinatörü olarak çalışıyor. Sosyal mecranın aktif kullanıcısı ve Tuvalet Gurusu adlı blogun kurucusu.
LEVENT KARADAĞ
1986 yılında A.Ü. Fen Fakültesinde öğrencilerin bilişim uygulamalarına destek amacıyla bilişim hayatına başlayan Levent Karadağ, Evyap Sabun, Oyak Renault, Star Medya, SFS, Narin Tekstil, Koç Allianz, İhlas Hayat, Türkmen Holding, Argesoft, Hitit Seramik, İGDAŞ, Genel Sigorta gibi birçok firmada yazılım geliştirme, proje lideri, proje yöneticisi, bilgi sistemleri yöneticisi, iş geliştirme yöneticisi pozisyonlarında tam ve yarı zamanlı olarak çalışmıştır. Levent Karadağ 1986 yılından beri bilişim başta olmak üzere Boğaziçi Eğitim ve Akademi Anadolu Kurumu başta olmak üzere çeşitli eğitim kurumlarında Proje Yönetimi, İnternetten Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi gibi eğitimleri vermektedir. Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı olup Eğitim ve Proje Yönetim Çalışma Gruplarını kurmuştur. Ülkemizin önde gelen proje yönetim organizasyonlarında program kurulu üyeliği yapmanın yanı sıra proje yönetimi konusunda 300 den fazla eğitim, seminer ve paneller düzenlemiştir.
ORKUT MURAT YILMAZ
Yıldız Teknik Üniversitesi Harita Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. 2 yıl turizm sektöründe SEO (Search Engine Optimization / Arama Motoru Optimizasyonu), 4 yıl bilişim sektöründe CMS (Content Management System / İçerik Yönetim Sistemi), SEM (Search Engine Marketing / Arama Motoru Pazarlama) ve OLG (Online Lead Generation / Çevrimiçi Talep Yaratımı) projelerinde çalıştıktan sonra son 2 yıldır da Pazarlama İletişimi Sektöründe Sosyal Medya ve Mobil Uygulamalar üzerine çalışıyor.
Ağustos 2010’dan bu yana ortağı Ömer Atakoğlu ile kurdukları Nemedya’da yerli ve yabancı firmalar için Sosyal Medya ve Mobil Uygulamalar üzerine projeler geliştiriyor.
Linux, Apache, MySQL, PHP, Drupal, OpenLayers, Sencha ve Titanium tercih ettiği platformlar.
http://about.me/orkutmuratyilmaz adresinden kendisinin iletişim bilgilerine erişilebilebilir.